اموزش ثبت شرکت و برند و تمام امور حقوقی

ثبت شرکت

۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل چیست؟

قبل از توضیح طراحی سایت هتل به چرای باید برای هتل یا اقامگاه سایت طراحی کنیم میپردازیم.حضور در فضای آنلاین اهمیت زیادی داردو کمتر کسی است که برای دریافت خدمات به صورت حضوری اقدام کند و هزینه و زمان زیادی صرف کند. رزرواسیون هتل ها نیز این مورد استثنا نیستند و امروزه کمتر کسی است که برا رزرو هتل به شهر مورد نظر خود برود و هر هتلی که اتاق خالی داشت را رزرو کند. این کار امروزه کمی خنده دار به نظر میاید که فردی به شهری برود و در میان هتل ها شروع به گردش کند تا بتواند اتاق خالی با قیمت مناسبی پیدا کند.

در این صورت هم زمان زیادی باید صرف کند هم باید بتواند در شهر مقصد مسیر زیادی را طی کند تا بتواند هرآنچه در نظر دارد را پید کند. بهترنی راه این است که صاحبان هتل ها با طراحی سایت هتل به مشتریان خود کمک کنند تا از اتاق های خالی در روز های مورد نظرشان اطلاع یابند و با مقایسه قیمت هتل های متنوع بهترنی انتخاب را داشته باشند.

اگر میخواهید با هزینه ای مناسب با کیفیت ترین سایت هتلی را داشته باشید .بتوانید با استفاده از امکانات این سایت درآمدی چندین برابر قبل داشته باشید میتوانید از خدمات طراحی ساییت اختصاصی تیم حرفه ای طراحی سایت ویستاوب تهران بهره مند شوید.

طراحی سایت هتل

اصولا مسافران بعد از ورود به شهری که تا به حال به آنجا نرفته اند و آشنایی با قسمت های مختلف آن ندارند اولین کاری که میخواهند انجام دهند. رزرو یک هتل و یا اقامتگاه است تا بتوانید با خیالی آسوده وسایل شان را در آن جا بگذارند.

طراحی سایت هتل یکی از کاری هایی است که هتلداران از آن استقبال زیادی کرده اند .زیرا از این طریق توانسته اند رضایت بیشتر مشتریان خود را جلب کنند.همین امر سبب شود درآأمد آن ها با طراحی سایت برای هتل به چندین برابر قبل برسد.

اگر شما هم صاحب هتل هستید و میخواهید درآمد خود را چندین برابر قبل کنید و رضایت مشتریان را جلب کرده و اعتبار هتل خود را بیشتر کنید بهتر است طراحی سایت برای هتل را جز برنامه های خود قرار دهید و سعی کنید با این کار از سایر رقبا خود سبقت بگیرید و مشتریان بیشتری را جلب کنید.

طراحی سایت هتل یکی از کار هایی است که باید به صورت تخصصی انجام شود و اگر شما میخواهید حرفه ای ترین سایت هتل را داشته باشید بهتر است یک تیم حرفه ای و باتجربه را برای این کار انتخاب کنید.

ویستا وب به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت برترین طراحان سایت ایران را گرد هم آورده است و به شما این اطمینان را میدهد که هر سایتی با هر قابلیتی که در نظر داشته باشید را میسازد و بهتر از آنچه در نظر دارید را به شما تحویل میدهد.

شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت رزرو هتل میتوانید با همکاران ما در ویستا وب تهران تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در این حوزه کسب کنید.

طراحی سایت هتل با وردپرس

یکی از راه هایی که میتوانید به سرعت وب سایت هتلی خود را راه اندازی کنید بهره گیری از سیستم مدیریت محتوا وردپرس میباشد. طراحی سایت برای هتل میتواند به صورت اختصاصی و یا با بهره گیری از cms وردپرس باشد که برای استفاده از هرکدام باید نکات مختلفی را در نظر گرفت تا بتوان در کوتاهترین زمان به اهداف اقتصادی و تجاری در این زمینه دست یافت.

طراحی سایت هتل با وردپرس شما را در مدت زمان کوتاهتری به اهداف تان میرساند زیرا نیاز به برنامه نویسی ندارد و میتوان بسیاری از قابلیت ها را با استفاده از افزونه ها به سایت هتل افزود. البته که طراحی سایت برای هتل باید با بهره گیری از تجارب و تخصص باشد و شما نمیتوانید این کار را به هر تیمی بسپارید.

شما باید این کار را به یک تیم حرفه ای بسپارید و برای آن که بتوانید بهترین طراحی سایت برای هتل و مراکز اقامتی را داشته باشید بهتر است انواع طراحی سایت تخصصی را در سایت های معتبر مشاهده کنید . بهترین قالبی که به اهداف شما نزدیک تر است. کاربران تان را سریع تر به خدمات مورد نظرشان در سایت هدایت میکند انتخاب کنید.

تیم طراحی سایت ویستا وب با سال ها سابقه کار درخشان در این حوزه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است و شما میتوانید از میان نمونه کار های این تیم قوی و حرفه ای سایتی را که به کاربرد شما نزدیک تر است و بهتر بتواند به کاربران تان خدمات رسانی کند را انتخاب کنید.

طراحی وب سایت اختصاصی هتل

در صورتی که بخواهید امکانات مختلفی به سایت تان اضافه شود که در cms وردپرس امکان پذیر نباشد . نتوانید با نصب پلاگین های مختلف این امکانات را به سایت تان اضافه کنید. باید از طراحی وب سایت اختصاصی هتل بهره مند شوید. البته طراحی وب سایت اختصاصی هتل نیاز به دانش برنامه نویسی دارد. شما باید این کار را به تیمی بسپارید که بیشترین تخصص و تجربه را در این زمینه داشته باشد. بتواند هرگونه امکاناتی را به سایت با بهره گیری از دانش برنامه نویسی اضافه کند.

اگر شما قصد دارید طراحی سایت برای اقامتگاه و مراکز اقامتی را با استفاده از cms اختصاصی انجام دهید.بهتر است این نکته را درنظر داشته باشید که این نوع طراحی سایت زمان بر است . شما باید برای این کار زمان زیادی صرف کنید. البته نتیجه این کار ارزش گذراندن زمان را دارد. شما میتوانید بدون محدویت امکانات مختلفی را به سایت تان اضافه کنید.

دیگر ویژگی طراحی وب سایت اختصاصی هتل قیمت بالاتر آن نسبت به سایت های وردپرسی است. این سایت به صورت برنامه نویسی شده ساخته میشوند و به همین دلیل هزینه ساخت و طراحی وب سایت اختصاصی هتل با برنامه نویسی بیشتر از طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی و با استفاده از وردپرس است.

اگر شما امکانات خاصی را در نظر دارید که با استفاده از وردپرس نمیتوانید این امکانات را به سایت تان اضافه کنید. باید از طراحی وب سایت اختصاصی اقامتگاه بهره بگیرید که برای این کار باید تیمی را انتخاب کنید. که تخصص کافی در این زمینه داشته باشد و با مشاهده رزومه کاری این تیم بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • sabtekaj ثبت کاج
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت در مناطق آزاد

همان طور که می دانید داشتن شرکت برای بسیاری از فعالیت ها الزامی است. قضیه ثبت شرکت در مناطق آزاد  با استقبال زیادی روبه رو است و در خال گسترش است.اطلاعات شما دررابطه با مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد چیست؟ هزینه ثبت شرکت در مناطق آزاد چقدر است؟ آیا می دانید برای تاسیس شرکت در مناطق آزاد ارس، اروند، انزلی ، چابهار و… چه کارهایی باید انجام دهید؟

Table of Contents

منظور از منطقه آزاد چیست؟

منطقه آزاد تجاری ایران محدوده حراست‌شده بندری و غیربندری است که از شمول برخی از مقررات جاری کشور متبوع خارج است.این مناطق با بهره‌گیری از مزایایی مانند معافیت‌های مالیاتی، بخشودگی سود و عوارض گمرکی، نبود تشریفات دست‌وپاگیر ارزی و اداری، تسریع در فرآیندهای صادرات و واردات با جذب سرمایه‌گذاری خارجی و انتقال فناوری به توسعه کشور کمک می‌کنند. این مناطق از مزایایی برخوردارند از جمله :

  • معافیت های مالیاتی
  • آسان گیری در مورد سود و عوارض گمرکی
  • عدم وجود پیچیدگی های اداری و ارزی و دیگر مقررات پیچیده
  • صادرات و واردات آسان

در بدو این مطلب باید یا موضوع مهم توجه نمایید که ثبت شرکت در مناطق آزاد به تخصص بالایی نیاز دارد . باید اطلاعات حقوقی در رابطه با ثبت شرکت در منطقه آزاد داشته باشید، اگر در این زمینه تخصص را ندارید، به سادگی می توانید از مشاوره های تخصصی استفاده کنید که در شرکت ما به صورت رایگان ارائه می شوند و در صورت تمایل می توانید پیگیری مراحل را به کارشناس های متخصص بسپارید.

ثبت شرکت در مناطق آزاد

شما از دو روش  می توانید ثبت شرکت در مناطق آزاد انجام دهید،که به تشریح به آن می پردازیم تا شما انتخاب بهتری برای ثبت شرکت در منطقه آزاد داشته باشید.

  • روش اول ثبت شرکت در منطقه آزاد که کمی می تواند برایتان دردسرساز باشد این است که کلیه مراحل ثبت شرکت در مناطق آزاد را خودتان دنبال کنید. همان طور که می دانید انجام امور اداری در کشورمان همیشه با مشکلاتی همراه است. برای انجام این کار باید زمان بگذارید و تمامی مراحل را طی کنید. بی تجربگی و عدم آشنایی با قوانین می تواند باعث شود که روال انجام این کار از حد معمول و پیش بینی شده هم بیشتر طول بکشد.

2) راه حل دوم این است که انجام مراحل ثبت شرکت خود را به کارشناسان ما در ثبتی نو بسپارید. کارشناسان ما با تجربه چندین ساله در زمینه کلیه امور ثبتی، در اسرع وقت پرونده های ثبتی را به نتیجه می رسانند.

مناطق آزاد تجاری و صنعتی ایران

  • منطقه قشم
  • منطقه کیش
  • منطقه چابهار
  • منطقه اروند
  • منطقه سلفچگان
  • منطقه انزلی
  • منطقه ماکو
  • منطقه ارس

مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد چیست؟

  • انتقال ارز بدون محدودیت
  • تاسیس موسسات تجاری و ثبت شرکت در مناطق آزاد به راحتی
  • شرایط و مقررات کاری راحت و آسان با امکان بهره مندی از نیروی متخصص
  • صادرات محصولات به خارج از کشور بدون پرداخت عوارض گمرکی و بندر گاهی
  • حمل کالا توسط سازمان کشتیرانی با تخفیف  %۳۰  هزینه
  • اخذ وام و تسهیلات ارزی به اشخاص حقیقی و حقوقی

    مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری و صنعتی

  • سهولت در ثبت علامت تجاری و تعیین نام و موضوع
  • سهولت پروسه صادرات و واردات کالا و مقرارت آسان برای ورود کالاهای مجاز
  • بهره مندی از خدمات پیشرفته بانکی، ارزی و بیمه
  • بهره مندی از حساب های ارزی در بانکهای معتبر با سود مناسب برای بازرگانان
  • اجرای امورات بازرگانی بدون نیاز به طی کردن مراحل اداری وقت گیر
  • شراکت با سهامداران خارجی و ورود شرکای خارجی بدون نیاز به گرفتن ویزاثبت شرکت و سرمایه گذاری در این مناطق تابع شرایط قانون تجارت ایران می باشد و با حداقل سرمایه ی یک میلیون ریال و وجود حداقل دو نفر شریک به راحتی می توانید در این مناطق صاحب شرکت تجاری شوید و فعالیت خود را شروع کنید.

معایب ثبت شرکت در مناطق آزاد

علاوه بر نکات مثبت و مزایای بالا ثبت شرکت در مناطق آزاد دارای تعدادی نکات منفی می باشد از جمله :

  • افزایش امکان قاچاق کالا
  • افزایش واردات
  • کاهش صادرات
  • محروم بودن از برخی امکانات

مناطق آزاد و ویژه چه تفاوت هایی دارند؟

  • شرکت ها در مناطق آزاد برای مدت 15 سال از مالیات معاف هستند اما در مناطق ویژه اقتصادی، بر اساس مقررات مالیاتی، تخفیف ها اعمال می شود.
  • خرده فروشی در مناطق آزاد برای تمامی اتباع داخلی و خارجی امکان پذیر است. اما در مناطق ویژه تنها اتباع خارجی می توانند خرده فروشی داشته باشند.
  • در مناطق آزاد، قوانین کار مقررات به خصوصی دارد در حالی که در مناطق ویژه، این موارد برای استخدام افراد خارجی تابع مقررات داخلی کشور می باشد.

آسان گیری قانونی در مناطق آزاد به چه دلیل است؟

طبق آن چه در قانون مشخص شده است، بسیاری از قوانین فعلی در مناطق آزاد اجرا نمی شود دلیل این امر منفعت های زیادی است که این مناطق برای کشور دارند.

آسان گیری در این مناطق با هدف انجام امور زیربنایی، توسعه ی اقتصاد، ابادانی و عمران هر چه بیشتر، افزایش درآمدهای داخلی و گسترش سرمایه گذاری در کشور، توسعه اقتصادی در زمینه های مختلف، اشتغالزایی سالم و گسترده، تنظیم بازار کار، افزایش فعالیت در بازارهای جهانی و منطقه، تولید هر چه بیشتر کالاهای صنعتی و صادرات آن ها، ارائه خدمات عمومی و… انجام می گردد.

7 منطقه آزاد تجاری  صنعتی در کشورمان وجود دارد که برای هر یک سازمانی مجزا و یک پارچه مشغول مدیریت و نظارت بر فعالیت های همان منطقه می باشد.

مثلا برای ثبت شرکت در انزلی، ثبت شرکت در اروند، ارس، چابهار و… باید از همان منطقه اقدام نمایید. البته همان طور که می دانید امروزه انجام بسیاری از امور از طریق اینترنت پیش می رود و برای بسیاری از کارها در مراحل ثبت شرکت نیازی به مراجعه حضوری نیست.

در هر کدام از مناطق آزاد، واحد ثبت شرکت ها و مالکیت معنوی برای امور سرمایه گذاری و رسمیت شناختن مالکیت صنعتی و معنوی، مشغول به فعالیت است.

  • sabtekaj ثبت کاج
  • ۰
  • ۰

ثبت برند

ثبت برند یا علامت تجاری

مدیران کسب وکارها و صاحبان تولیدی ها پیوسته برای خدمات ومحصولات خود، نامی  را انتخاب می کنند که بعد از شناخته شدن توسط بازار هدف (مشتریان ) ، معروف و مطرح می شود.

گام اول برای شروع کسب و کار تجاری، چه تولیدی و چه خدماتی، انتخاب و ثبت علامات تجاری می باشد. این نام برند خدمات یا محصولات شما را از رقبا برجسته می کند. مشتریانتان شما را به آن اسم میشناسند.

در واقع  هر شرکتی که اقدام به گزینش و ثبت علامت تجاری می کند محصولات خود را متمایز از سایر محصولات مشابه بازار می نماید. تمایزی که به هنگام دیدن یا شنیدن نام آن علامت تجاری می تواند یاد آور خصوصیات و ویژگی های مخصوص آن محصول باشد.

بنابراین ثبت علامت تجاری تنها داشتن یک نام یا یک علامت نیست بلکه معیاری برای شناساندن شما در بازارهای ملی و جهانی است.

ثبت برند تجاری

بعد از انتخاب نام تجاری اولین کاری که باید انجام دهید ثبت برند یا علامت تجاری شماست. یعنی اینکه شما آن نام تجاری را در سامانه اداره مالکیت معنوی کشور ( که متولی ثبت علائم تجاری در ایران است ) به ثبت برسانید تا رسمیت یابد و هیچ شخص یا شرکتی بعدا نتواند از آن علامت یا نام در حوزه فعالیت شما، استفاده کند.

 

ثبت برند و لوگو

گام نخست ثبت لگو که بدانید چه مراحلی در پیش دارید و چه مجوزی باید داشته باشید، مدارک لازم جهت ثبت برند کدامند؟ هزینه ثبت برند و مدت زمان آن چقدر است؟

با دانستن اینهاست که تازه تصمیم می گیرید اصلا برند ثبت کنید یا نه، شاید اصلا مدارک لازم برای ثبت را در اختیار نداشته باشید.

کارشناسان ما ، علاوه بر مشاوره قبل از اقدام به ثبت برند و لوگو، نکات لازم در مورد انتخاب برند یا طراحی لوگو و علامت تجاری را نیز یاد آور می شویم تا در کنار داشتن برندی خلاقانه و جذاب کسب و کار بی نظیری را رقم بزنید.

مراحل ثبت برند

در اینجا در 11 مرحله ما تمامی مراحل ثبت برند را برای شما خیلی واضح توضیح می دهیم.

1) انتخاب نام برند

جذابترین مرحله همین انتخاب نام و علامت است. در صورتی که با یک نام در حال فعالیت هستید و قصد دارید همان را ثبت کنید باید به مراحله دوم بروید.

اما در صورتی که هنوز نام تجاری خود را انتخاب نکرده اید باید به دو نکته توجه کنید:

  • این نام نباید قبلا ثبت شده باشد
  • قابلیت ثبت داشته باشد. یعنی جزو نام هایی که قابلیت ثبت ندارند، نباشد. در ادامه این دسته از نام ها را ذکر کرده ایم.

2) استعلام نام قبل از ثبت

پس از این که انتخاب نام برند، شاید از نظر خودتان برندی که برای شرکت یا واحد صنعتی، تولیدی یا خدماتی خود در نظر گرفته اید برند تک و منحصر به فردی باشد و تا به حال مشابه به آن را ندیده باشید؛ اما شما نمی توانید این ادعا را داشته باشید که تمام برندهای ثبت شده در حوزه فعالیت خود را جهت مشابهت با برند خودتان، بررسی و به این نتیجه رسیده اید که نام که انتخاب کرده اید تک است.

با استعلام برند قبل از ثبت در وب سایت ما، می توانید به راحتی و بدون صرف زمان یا هزینه، از وجود یا عدم وجود مشابهت در برند پیشنهادی خود با سایر برندهای ثبت شده تا به حال اطمینان حاصل کنید.

اگر قبل از اقدام در سامانه، از نام انتخابی خود استعلام نگیرید ممکن است پس از صرف زمان و هزینه ای که برای انجام مراحل بعدی می کنید با اخطار رد برند متوجه مشابهت در آن شوید که در این صورت هم وقت و هم انرژی و هزینه خود را به هدر داده اید.

توجه داشته باشید اگر در طبقه ای که قصد ثبت برند در آن را دارید برندهای مشابهی پیش از این ثبت شده باشند برند پیشنهادی شما رد خواهد شد.

این عدم تشابه را پیش از اقدام به ثبت را به صورت آنلاین می توانید در وب سایت ما استعلام نمایید. استعلام برند قبل از ثبت درصد موفقیت شما در ثبت آن برند را نشان می دهد

با اطلاع از این موضوع می توانید بدون صرف وقت و هزینه زیاد در صورت وجود تشابه اقدام به تصحیح و ایجاد تغییر در برند پیشنهادی خود نمایید.

استعلام آنلاین از طریق مراجعه به وب سایت سعید شهبازی پیشنهادی است که بدون صرف هزینه اضافی این کار را برای شما تسهیل می کند برای استفاده از سامانه استعلام آنلاین برند قبل از ثبت به هیچ گونه تخصصی نیاز ندارید.

  • sabtekaj ثبت کاج
  • ۰
  • ۰
  1. راه آهن منطقه آزاد باعث می شود ارتباطات راحت تری داشته باشید.

  2. پروژه های زیر بنایی در این منطقه در حال پیشرفت است و به آزاد راه قزوین – رشت متصل می شود.
  3. این منطقه از نظر تجارت الکترونیک جایگاه ویژه ای دارد و با فعالیت در آن در واقع در مرکز توجه کشور قرار دارید.
  4. اتباع خارجی به راحتی می توانند برای فعالیت های مختلف به این منطقه وارد شوند بدون این که نیازی به روادید قبلی باشد.
  5. با استفاده از مشارکت در سرمایه های داخلی و خارجی بهره مند شوید.
  6. کالاهایی که در منطقه آزاد ساخته شده است را می توانید بدون نیاز به پرداخت های گمرکی وارد کشور کنید.
  7. برای ورود کالا احتیاجی به پرداخت های بازرگانی و گمرکی ندارید.
  8. می توانید از فرودگاه بین المللی رشت بهره مند شده و از تجهیزات ناوبری هم استفاده کنید.
  9. وقتی در بندر انزلی فعالیت می کنید به ذخایر بزرگ نفت و گاز کشور نزدیک هستید.
  10. مقررات مربوط به اشتغال در این منطقه باعث حظ نظم و ثبات اقتصادی می شود.
  11. می توانید به سرمایه گذاران خارجی زمین اجاره بدهید یا این که حتی زمین را به سرمایه گذاران داخلی بفروشید.
  12. می توانید از قابلیت های ترانزیت و صدور چندین باره کالا بهره مند شوید.

رایط و مدارک لازم برای ثبت شرکت در انزلی بدون نیاز به دفتر شرکت

مراحل ثبت شرکت در انزلی

  1. ابتدا باید به معاونت اقتصادی سازمان مراجعه نمایید و امور مربوط به مجوز را پیگیری کنید.
  2. در واحد ثبت باید فرم انتخاب نام را تکمیل کنید.
  3. نام مورد نظر شما باید تایید گردد.
  4. مدارک ثبتی را باید تحویل دهید.
  5. اداره ثبت شرکت ها تعدادی فرم به شما می دهد که باید آنها را تکمیل کرده و به واحد ثبتی ارائه دهید.
  6. پس از بررسی مدارک شما توسط کارشناسان، اگر نقصی در مدارک وجود داشته باشد باید برای رفع آن اقدام نمایید.
  7. هزینه های لازم را پرداخت می کنید.
  8. شرکت شما ثبت می شود و مدارک را به شما تحویل می دهند.
  9. دفاتر تجاری پلمپ می شود.
  10. یک نسخه از آگهی برای اقدامات بعدی به نهاد صادر کننده مجوز ارسال می شود.

نکات ثبت شرکت در انزلی

  1. برای این که بتوانید کارت بازرگانی بگیرید باید یکی از مدیران دارای 1 تا 3 سال اظهارنامه مالیاتی یا گواهی پرداخت ارزش افزوده باشد.
  2. این که چه میزان سرمایه لازم است توسط اعضاء مشخص می شود.
  3. شما می توانید از کارت های بازرگانی که در مناطق آزاد ثبت شده برای دیگر میادی ورودی کالاها هم استفاده کنید.
  4. برای دریافت کارت بازرگانی داشتن حداقل مدرک دیپلم لازم است.
  5. سازمان منطقه آزاد انزلی تعیین می کند که پلمپ دفاتر کل و دفاتر روزنامه چگونه باید انجام شود.
  6. در پایان نام شرکت باید عبارت ” منطقه آزاد انزلی” قید گردد.
  7. داشتن تابعیت ایرانی باعث ساده شدن کارها می شود در غیر این صورت مراحل اضافه ای باید طی شود.
  8. برای سهام یا سهم الشرکه در مناطق آزاد حداقل و حداکثر وجود ندارد.

اگر بخواهید پروانه بهره برداری و کارت بازرگانی هم بگیرید باید اقدامات لازم را انجام دهید. برای انجام این کار مدارک لازم به اداره سرمایه گذاری معاونت اقتصادی تحویل داده می شود. این مدارک مربوط به اجاره یا خرید واحد مربوطه می باشد و سازمان پس از بررسی، پروانه بهره برداری و کارت بازرگانی را صادر خواهد کرد.

مدارک لازم ثبت شرکت در انزلی

  1. مدارک لازم برای احراز هویت مثل شناسنامه و کارت ملی نیاز است.
  2. باید جواز فعالیت اقتصادی داشته باشید.
  3. امور مربوط به دفتر تجاری شرکت باید انجام شود.

ثبت شعبه یا نمایندگی شرکت خارجی در مناطق آزاد

برای این که بتوانید نمایندگی یک شرکت خارجی را داشته باشید باید علاوه بر مدارک دیگر، مدارک زیر را هم ارائه دهید.

  1. نوع شرکت باید مشخص شده و موضوع فعالیت آن را به صورت شفاف بیان کنید.
  2. شماره ثبت شرکت و نیز مرجعی که مسئول ثبت شرکت مادر بوده است باید مشخص شود.

نمایندگان شعبه باید برای انجام امور لازم از جمله دریافت ابلاغیه ها معرفی شوند.

  1. اگر شرکت نمایندگی های دیگری هم در ایران دارد باید انها را معرفی کنید.
  2. تابعیت شرکت باید مشخص شود.

وقتی مفاد اظهارنامه ثبت شود واحد ثبتی باید حداکثر ظرف مدت 10 روز، نسخه ای از اظهارنامه را ممهور کرده و به متقاضی تحویل دهد و نسخه دیگر آن را هم به واحد مربوطه در سازمان تحویل دهد.

شرکت سهامی خاص در بندر انزلی

برای به ثبت شرکت سهامی خاص در بندر انزلی باید مدارک زیر را ارائه دهید.

  1. دو نسخه از صورتجلسه هیات مدیره نیاز است.
  2. دو نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین نیاز است.
  3.  دو نسخه اظهارنامه ثبت و اساسنامه شرکت را هم باید تحویل دهید.
  4. لیست سهامداران به همراه باید مشخص باشد.
  5. میزان حداقلی 35 درصدی سرمایه باید مشخص شود.

شرکت مسئولیت محدود در بندر انزلی

مدارک لازم برای به ثبت شرکت مسولیت محدود از قرار زیر است:

  1. دو نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی موسس را باید ارائه دهید.
  2. اساسنامه، تقاضانامه و شرکت نامه هم هر کدام در دو نسخه باید تحویل داده شود.
  3. صورتجلسه هیات مدیره هم باید در 2 نسخه ارائه شود.

می توانید در مورد ثبت شرکت در انزلی با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سعید شهبازی مشورت کرده و تمامی امور را به آنها بسپارید. تجربه و تخصص ما در این زمینه باعث می شود همه مراحل را بدون اتلاف وقت و در سریع ترین حالت ممکن طی کنیم.

  • sabtekaj ثبت کاج
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت در انزلی

ثبت شرکت در انزلی

ثبت شرکت در انزلی در سامانه و راهنمای معافیت های مالیاتی

بندر اَنزَلی  (به گیلکی: أنزٚلی) ، یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری،از مراکز مهم اقتصادی و یکی از قطب‌های ورزشی در ایران است، و مرکز شهرستان انزلی محسوب می‌شود. بندر انزلی براساس مقدار تخلیه و بارگیری کالاها در سال ۹۸، نهمین بندر مهم ایران است.

بندر انزلی جمعیت بالایی دارد و به عنوان منطقه آزاد، فرصت های شغلی و سرمایه گذاری فراوانی را ایجاد نموده است. امکان جذب سرمایه های خارجی، فرصت های شغلی زیاد، تسهیلات ورود کالا، افزایش صادرات و.. از جمله این موارد است.

Table of Contents

بندر انزلی و ثبت شرکت در انزلی

این منطقه پتانسیل زیای برای سرمایه گذاری و رشد اقتصادی دارد. سرمایه گذاری ها می تواند داخلی یا خارجی باشد. امتیازات گسترده بندر انزلی باعث شده است افراد زیادی به فکر ثبت شرکت در این منطقه باشند.

مزایای ثبت شرکت در بندر انزلی

سرمایه گذاری در منطق آزاد انزلی مزایای فراوانی دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  1.  از تسهیلات و وام های متعدد بانکی بهره مند  می شوید.
  2. نیروی کار جوان و متهعد زیادی در این منطقه وجود دارد و از این بابت هم خیالتان راحت خواهد بود.
  3. می توانید از امکان مشارکت سرمایه گذاری به صورت خارجی تا سقف 100 درصد بهره مند شوید.
  4. برای ورود و خروج سرمایه کاملا دست تان باز است.
  5. سرمایه های خارجی کاملا تضمین شده و همچنین این امنیت برای سود آنها هم برقرار است.
  6. با فعالیت در این ناحیه برای حدود 20 سال از پرداخت مالیات معاف هستید.
  7. با فعالیت در این منطقه برای امور مختلف نیازی به پرداخت حق گمرک ندارید. مواد اولیه، قطعات و هر گونه موارد لازم را می توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه های اضافه وارد نمایید.
  8. می توانید از ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر بهره برده و کسب و کارتان را بیش از قبل رشد دهید.
  9. می توانید به بازارهای مصرف کشورهای CIS دسترسی داشته باشید.
  10. از امکاناتی مثل آب، گاز، تلفن و.. به راحتی برخوردار هستید.
  • sabtekaj ثبت کاج